Potřebuješ dělat zkoušku z českého jazyka pro trvalý pobyt? Nevíš, kde najít důležité informace o zkoušce a jak se na zkoušku můžeš připravit? Tak si přečti č...
Užíváš si léto? Je pro tebe důležité jet v létě k moři nebo jezdíš radši na hory a někam do přírody? Potřebuješ v létě relaxační dovolenou v hotelu, kde nemu...
Učíš se česky už nějakou dobu a demotivuje tě, že ještě nemluvíš tak dobře, jak bys chtěl/a? Myslíš si, že se česky dobře nemůžeš naučit, protože je češti...
Co charakterizuje jaro v České republice a co Češi na jaře typicky dělají? A jak můžeš mluvit česky každý den i s lidmi, které neznáš? To se dozvíš v tomto člán...
Můžeš se naučit efektivně komunikovat česky za rok nebo za dva roky? Ano, můžeš! Je ale důležité, jak se budeš učit a jak velká bude tvoje motivace! Já jsem se nau...
Cizí jazyk se můžeš učit efektivně nebo taky neefektivně. A když se učíš efektivně, můžeš se naučit komunikovat za docela krátkou dobu! A jak se můžeš učit efe...
Pro správné fungování webu je třeba cookies. Také je používám na nějakou tu reklamu, díky které jsi mě dost pravděpodobně také našel/našla
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.